מוזיאון העם היהודי
מוזיאון בית התפוצות היה מותג מיושן שלא נהנה מתדמית טובה. אחרי 10 שנות תכנון ושיפוץ הגיע העת להשיק אותו מחדש כמוזיאון העם היהודי – המוזיאון היהודי הגדול והחשוב בעולם.
התכנון היה גרנדיוזי: השקה ענקית במעמד אח"מים מכל רחבי העולם. אבל אז הגיע הקורונה… אין טיסות, בטח שאין אירועים, וכמובן שאין שום סיקור חדשותי לנושאים אחרים חוץ מהקורונה. אז עברנו להשקה סולידית, אבל מתוכננת, מוקפדת ומדויקת: בחרנו את העורכים, בעלי הטורים והמשפיענים הרלוונטיים לעולמות המוזיאון והזמנו אותם לסיורים מוקדמים עם המנכ"ל והאוצרת. הם נחשפו למהפך שעבר המוזיאון, שמעו ממקור ראשון על הסיפורים והבינו שמדובר באירוע יוצא דופן.
לאחר מכן כשהכרזנו על מסיבת עיתונאים – כל העורכים דאגו לשלוח כתבים כדי לסקר את הנושא והמוזאון זכה לחשיפה גדולה וחיובית, המכילה בצורה אותנטית וכנה את כל המסרים שהיה חשוב לנו להעביר.